همشهری آنلاین: با برگزاری دیدارهای هفته آخر لیگ برتر تیراندازی به اهداف ثابت در بخش بانوان، تیم نیروی زمینی ارتش در رشته تفنگ، و هیئت خراسان رضوی در رشته تپانچه به مقام قهرمانی ششمین دوره این رقابت‌ها رسیدند.

تیم تیراندازی بانوان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دیدارهای هفته آخر ششمین دوره لیگ برتر تیراندازی به اهداف ثابت در دو رشته تفنگ و تپانچه در بخش بانوان به میزبانی نیروی زمینی ارتش و به سرداوری عاطفه توکلی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

بر اساس این گزارش در پایان مسابقات این دوره، تیم نیروی زمینی ارتش در بخش تیمی با 35 امتیاز به مقام قهرمانی رشته تفنگ رسید و تیم‌های هیئت خراسان رضوی و دانشگاه علوم انتظامی به ترتیب با 31 و 27 امتیاز دوم وسوم شدند. همچنین در رشته تپانچه، تیم هیئت خراسان رضوی با کسب 35 امتیاز اول شد و تیم‌های نیروی زمینی ارتش و مقاومت با 31 و 27 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند. در پایان رقابت‌های امسال، هیئت گیلان و هیئت اصفهان به لیگ دسته یک تیراندازی سقوط کردند.

در بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها، در رده سنی بزرگسالان و در رشته تفنگ سیده زهرا هاشمی از هیئت خراسان رضوی با میانگین امتیاز 398 به مقام قهرمانی رسید و الهه احمدی و نرجس امامقلی‌نژاد هر دو از نیروی زمینی ارتش به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در رده سنی جوانان این رشته، فاطمه طاهری از هیئت مرکزی با میانگین امتیاز 394 اول شد و سولماز نقی‌لو از مقاومت و نوشین شهبازی‌فرد از نیروی زمینی ارتش به ترتیب دوم وسوم شدند.

در بخش انفرادی رشته تپانچه و در رده سنی بزرگسالان، الهام هریجانی از نیروی زمینی ارتش با 381 امتیاز اول شد و بهناز غلامی از نیروی زمینی ارتش و مریم سلطانی از هیئت خراسان رضوی به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین در رده سنی جوانان، بهاره زمانیان از هیئت خراسان رضوی با 367 امتیاز قهرمان شد و مینا بارانی از دانشگاه علوم انتظامی و عاطفه قاسمی از نیروی زمینی ارتش به ترتیب مقام دوم و سوم را از آن خود کردند.

 

کد خبر 200729
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز